eminebesiktas Kızlarr sekiz haftalık ikiz bebislerim var bugün doktor kontrolüm vardı herşey yolunda ama ikiz gebelik her zaman için risklidir dedi her testini burda yapicaz ama bı perinatolojiye görünmen gerekiyor dedi varmı benim gibi görünen neye bakıyor acaba
180625041001 eminebesiktas eğer tek yumurta ikiziyse risk her zaman daha çok oluyormuş yine doktorunuza sorun ya da özel bir peritanolojiye gidin. Devlet hastanesinde perinatolojiye direkt gidemezsiniz. Kadın doğum uzmanı takip gerektiren hasta olarak kayıt açması lazım onda da muayene ettikten sonra gerekli durumlarda açıyorlar.
180625041001 Bana da dediler ama perinatolojiye 20.haftadan sonra gidiliyor dedi iki üç doktor. Ben de detaylı ultrason için gittim sadece perinatolojiye herhangi sorun olmayınca normal kadın doğum uzmanıyla devam ediyorsunuz.