ShutUp Kaçıncı haftada keseyi gördünüz, kalp atışını dinlendiniz ve bebeği gördünüz. Ben sadece keseyi gördüm o yüzden biraz moralim bozuk şu an 6+3 deyim
Xxxxci ShutUp zaten önce kese görülüyor bi 10 gün sonra gidince bebişide görüyorsun benim doktorum erken dönemde kalp atışı dinlemeyi uygun görmedi zararlı oldğunu düşünüyormuş monitörden pıt pıt atan şeyi gösterdi bak bu kalbi dedi 🥲 sizde endişe etmeyin daha çok minik 😇 eğer kilonuz varsa karından görünmeyebiliyor ve vajinal ultrason ile bakıyorlar.
Fatmaacylnn ShutUp herkes aynı olmaz o yüzden moralinizi bozmayın kalp atışı bazen ultrasondan duyulmuyormuş vajinadan bakıyorlar
ShutUp Xxxxci evet biraz kilom var ilk kontrole gittiğim doktor biraz tersti yani her şeye ters cevap veriyordu korkumdan bi şeyde soramadım açıkçası tamamen sallamasyon bi muayene oldu keseyi bana göstermedi var dedi o kadar. Bana da aynı şekilde 10 gün sonra gel dedi ancak biraz sonra hastaneye gidicem bulantı ve kusmam hatsafhada hiçbir şeyde yiyemiyorum sarı su kusuyorum her şey üst üste geliyor
yesmad ShutUp endişelenmeyin benim de 6+5 te kalp atışı duyulmadı çok üzüldüm stres yaptım 7+1 de hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk karından