Crnsln Kızlar 39. Haftama giriyorum 3 gündür bebiş sürekli ama sürekli hareket halinde hiç durmuyor canımı acıtıyor o kadar hareketli ki. Bir de vajinam da hafif batma kasıklarım da ağrı oluyor sizce bunlar doğum belirtisi mi ?
Ecrinmiray Onlar doğum belirtisi mi bilmiyorum ama suyun yada nişanın gelmeden veya sancıların 5 dakikada bir seni yatırıp uyutmayacak hal almadan doğurmazsın korkma ha diyince olmuyor öyle