busragulll Merhaba anneler anne adayları 5.5 aylık gebeyim göğüsümden süt geliyor birkaç gündür az miktarda doktoruma sordum normal olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmı aranızda
sb17 busragulll 16. haftamdan itibaren yaşıyorum sanırım, 35. haftadayım, hala devam ediyor. Benim de doktorum sorun olmadığını söylemişti, şimdiye kadar da sorun yaşamadım
Hulo2105 busragulll 27 de benden de gelmeye başladı 34 e giricem hala geliyor şakır şakır değil tabi ama damla şeklinde geliyor göğüs pedi aldım kendime
esdemiralay busragulll 29 haftalık olduk yaklaşık 22. Haftadan bu yana benim de geliyor hatta ilk başta koyu sarıydı şimdi şeffaf oldu ama bir problem yaşamadım
Enfal_06 busragulll 19 haftadan beri geliyor bende normalmiş 7 aylık hamileyim göğüs pedi kullanıyorum
Semra03 Yok ben 8 aylık hamileyim hiç gelmedi bende merak ediyorum ne zaman gelicek. Ama normaldir bazılarının geliyor
Gezgin_anne12 busragulll sadce bi göğsünüzden mi geliyo benim 27 haftalık 1 haftadır geliyo sadece sağdan
2bebelii busragulll Merhaba 37. haftamdayım iki hafta sonra doğumum olacak benim de aynı Şekilde ara ara dokunduğum da hissediyorum sütü Ve bu iki aydır falan var normal bence