Dün şeker yükleme testi yaptırdım. Eve geldim ölçtüm 100 çıktı. Daha sonrasında biraaz yol yürümem gerekti bişey yemeden, eve geldim elim ayağım titriyo ter boşaltıyorum ensemde sırtımda aşırı çarpıntı hissediyorum tansiyonumu ölçtüm normaldi. Şekerimi ölçtüm sonrasında 53 çıktı az daha ölüyordum şeker yükleme testinden sonra düşüklük yaşayan var mı ?