Kızlar ben 40 gündür gecikmedeyim ve pcosluym böyle olmazdı ama 2 3 aydır böyle ve çok üzgünüm etrfamdaki bütün arkadaşlarım gebe bende istiyorum Allahım izniyle Allah’ın rahmeti büyüktür olacaktır eminim her neyse ben teste yapıyorum negatif 4 gün önce yaptım hızlı gebelik testi çıkmadı ve bende dupaslhon kullanmaya başladim bugun hamileysem bir şey olur mu 🥺🥲