Kızlar geçen de paylaşmıştım beş doktora gittim devlet ve özel şeklinde her biri ayrı bir şey söyledi özel %100 kürtaj olman gerekiyor bu çocuk gelişmiyor kalp atışı yok dedi devletin biri boş kese dedi öbürü küçük kese dedi en son dün gittiğimde yedi haftalık ufak bir kalp atışı da duyuyorum sakın kürtaj olma bu bebee bir şans verilebilir dedi ne yapacağımı şaşırdım bi yandan çok mutluyum 🤭