Kbr33 bilgisizliğin verdiği rahatlık gibisi yok diye bugün konuşuyorduk 38.haftamdayım doktoruma nasıl olcak napcan vs gibi hiç soru sormuyorum nasılsa olaylar birşekilde gelişecek ve Doğumun tarzına ben değil kızım karar verecek o yüzden hiç kasmamaya çalışıyorum 😀