aygul-7138 Kızlar merhaba erken doğum riskim olduğu için nst ye girdim ben kontrolden çıktıkdan sonra nst deyken doktor acil doğuma girmiş o yüzden nst ye bakamadi anlayan varsa bakabilirmi lütfen ilk defa nst ye girdim bişey anlamıyorum
elifozkann aygul-7138 evet sancınız var düzensiz. Serum taktılar mı. Bu arada nst kaymış belki o yüzden sancı görünüyo
aygul-7138 elifozkann Hayır serum falan takmadilar Ne için serum takiyorlar ki 🤔 Pek anlamıyorum ilk gebeligim nst ye de ilk defa girdim