Mervealya1992 TubaY- ılk bebegmde her ay cagırdı her hafta falan degıl 32 36 haftalık ozaman sezeryana gun aldk 38de dogdu
Mompapatya TubaY- beni 2 haftada bir çağırdı 32 den sonra şuan 36+5 iz artık haftada 1 e düşer diye düşünüyorum eğer gebeliğiniz sağlıklı ise o yüzden çağırmamistir
TubaY- Sevcan62 riskli durum mu var öyle olması mı gerekiyor beni çağırmadı özele gittiğim halde gel diye birşey demedi
Crnsln TubaY- 32 den sonra 2 haftada bir 36 dan sonra her hafta gidiyorum. Hatta 38 den sonra hafta da 2 kere gittim 39 dayım şuan bidaha gidicem
myavocado TubaY- ben en son 31 de gitmiştim, 1 ay sonra yani 35′de tekrar çağırdı, 35 ten sonra artık haftada bir görüşeceğiz demişti. Özelde takipliyim ben de.