39+4 sıfır sancı 2 cm açıklıkla hala bekliyorum, bugün ve yarın son kez tüm tuşlara basıcam kendi sancım gelmesi için öneriniz var mı arkadaşlar lütfen şunu yaptım doğurdum şunu yap diyebileceğiniz şeyleri bekliyorum😅 yoksa cuma günü suni sancıyla başlatacak doktorum çünkü bebeğimin suyu azalmış risk almayalım dedi…