Htcugr03 13+4 gebeyim normalde en başından beri akıntım vardı enfeksiyona bağlı değildi demişti doktorum ama 2 gündür yok bu normal mi acaba bu haftalarda daha cok artması gerekli diye okumuştum endişe etmem gereken bir durum mu 🥹