Mucizebekleyis0
Merhabalar 7-8 haftalık gebelik olması gerekirken usg ölçümü ile 6+3 gebelik durumu var.Ara kanamalar ve lekelenmeler olmakta.Progesteron kullanıyorum.Doktor bebegin kalp atışlarının ıyi olduğunu yalnız kesesinin küçük olduğunu söyledi.Bu sebepten ilk 3 ay düşük yapma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi.Düşük olmasada daha sonra bu durumun düzelebileceginide soyledi.Takip edilicek.Kesenin küçük olması beni cok korkuttu ve üzdü.Sizlerdede aynı sorunu yaşamış olan var mı?şimdiden teşekkürler💗