Selam güzel kızlar🤗 yazıp yazmamak arasında çok kaldım ama buradaki pozitif hikayeleri okuyup kendimde güç bulduğum için belki biri de benim hikayemi okuyup kendinde güç bulur motive olur diye yazmak istedim🥰 öncelikle okuduğum hikayelerde hep ikinci doğumun çok kolay olduğu yazıyordu ve ben hep kendimi böyle motive eettim. Hamileliğim boyunca yaptığım en önemli şey kuran okumaktı kendime hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden itibaren bi ddefter tuttum (ilk oğlumdada aynısını yapmıştım) o deftere ne okuduysam yazdım her gün 1 yasin muhakkak okudum. 36+6 ya gelene kadar her sabah namazındann öncede bebeğimin sağlıklı olması için 2 rekat namaz kıldım. 🥰toplamda 7 hatim bitirdim ve son zamanlrda hep meryem suresi okudum yanlış anlamayın okuduğunu yazmak için açmış bu postu demeyin çünkü inanarak okuyunca çok faydasını gördüm naasıl derseniz ilk oğlumda hep Allahım 4cm açıklıkla gideyim doktora diye hep dua ederdim ve gerçekten öyle oldu bu oğlumda ise her namaz sonrası duam Allahım nolur 10 cm açıklıkla gideyim ağrım olmasın doktorum bile zorla yetişsin diye çok dua ettim 🤭 ve gelelim o güne ilk oğlumda bu oğlumda 36+6 da doğdular 😂 bu zaman kadar bol bol yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım pilatesin aşırı faydasını gördüm şöyle ki pilatese gitmedim evde kendim gördüğüm hareketleri yaptım ve aşırı rahatladım videolardan bakarak yaptım. 34 haftdan sonra hurma yemeye başlaadım ama siz 36 dan sonra başlayın🤭 perine masajı yaptım ama çok yapamadım yapsaydım eminim daha güzel olucaktı doğumum. Son gün afedersiniz ilişkiye girmiştim onun faydası olduğunuda duymuştum son haftalarda. Neyse 18.06.24 de sabah 5.09 da aşırı bi ağrıyla uyandım tuvalete kalktım (ben gurbette olduğum için bi ebeyle anlaşmıştım o eve gelecek evde sancımızıı çekicez sonra hastaneye gidiicektik) peçeteye kan gibi su gibii birşey geldi çok korktum hemen ebeme fotoğraf attım ama malesef dönüş olmadı çünkü bayrammın 3. Günüydü ve ebem izine gitmişti😔 sonrasında cvp gelmeyincee sancı sayar indirmeye ve duşa girmeye karar verdim sancılarım 10 dk da bir bazen 7 dk da bir geliyordu. Sonrasında suyum geldi. Duşa girdim belimden aşağı su tuttum ağrılar geliyordu ama suda inanılmaz azalıyordu o kadar rahaattım ki sonra eşime seslendim banyodan çıktım sancı sayacına baktım 4 dk ya düşmüştü dediim kalk doğuruyorm eşim kalktı giyindi çocuğu kaldırdı giyindik bavulu puseti alıp çıktık arabada ağrılarım gelmeye devam etti ve şiddetliydi oğlumu korkutmamak için ellerimi bolca ısırdıım😂 hastane çok yakındı evimiz ve 3 kez ağrı girdi. hastaneye geldik bayram olduğu için kimseler yoktu acilden giriş yaptık beni gören bi abi personel asansörünü çağrıdı ve hemen doğumhaneyi aramış olacak ki beni kapıda bekliyorlardı asansöre bindim bi ağrı ddaha geldi ve çömeldim resmen kalkamayacaktım baskıyı hissettim neyse 5. Kata geldik ebeler tuttu elimden aldılaar içeri şükür ki yine kimse yoktu. doğumhaneye girdim. Pantalonumu ve depent giymiştim suyum geldiği için onu çıkarıp çatala yattım üstümü çıkarmaya fırsat yoktu. Ebe korkma bi açıklık bakıcam dedi (ilk doğum travmam o açıklık bakmaşarıydı resmen) baktı bebek geliyor açın setleri çabuk olun dedi hemen doktorumu aradılar nolur ıkınma dedi ebe hayır dediim duramam ıkınıcam 😂 biraz panik olsada tamam dedi ağrın gelince ıkın bebek sıkıntıya girmesin dedi tamam dedim ağrım geldiğinde ıkınamadım bağırdım 2 üç kez o sırada 6.05 de doktorum geldi ve benim aşırı ıkınmam geldi o ıkınma hissi o kadar güzel ki ilk oğlumda suni alıp saatlerce çatalda kalmıştım bunda doktorum geldi bana kızdı niye erken gelmedin yolda doğurcakmışsın diye 😂 o geldi ıkınmam geldi doktorum bebeğin başı çıkmıyor kuzum çok küçük kesicem dedi ilkinden korktuğum için hayır dedim ama doktorum o kadar mükemmeldi ki korkma 2 dikiş olucak sakin ol kuzuum çok kesmiycem deyip beni telkin eetti ve iki ıkınmanın sonunda 6:10 geçe bebek kucağımdaydı şükürler olsun zaten sonrası ne ağrı ne acı herşey bittti 🥰 doktorumun dediği gibii 2 dikişim oldu sonrasında plasentayı çıkardı ve ben ayağa kalktım. bu olaylar o kadar hızlıydı ki saat 5 de sancım geldi 6.10 geçe doğumum oldu yani hep dua ettiğim gibii 1 saatte oldu ve doktorum zor yetişti duanın gücü Rabbim gerçekten duaları duyan Rabbim inşalllah herkese en en en kolayından doğum nasip etsin duarımda hep hamiş anneler vardı Rabbim kimseyi bu yolda bekletmesin uzun oldu okuyan arkadaşlaarım hakkını helel etsin inşallah güzel anlatabilmişimdir🤗