Bende aynı durumu yaşıyorum tam 8 haftalığım beta hcg değerin kaç çıkıyor kanamam da çok benim. 2 doktor takipli ilerliyorum dün kü özelde ki doktorum kürtaj olmamı söyledi boş gebelik dedi diğer doktorum beklemem gerektiğini beta hcg değerimin yükseldiğini söyledi kafayı yemek üzereyim 2 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimin kalp atışları durması sebebiyle galiba yine sonum kürtaj olucak