Bir tane çocuğum var üç yaşında gayet güzel bir hamilelik geçirdim ve kucağıma aldım ikinciyi planladık 4 nisanda 8 haftalıkken kalbi durdu ve düşük yaptım bir iki ay dinlendikten sonra tekrar denedik ve bugün dört gün geciktiğim için sabah test yaptım pozitif çıktı ama tabi hemen sevinemedim düşük yaptığım için hemen doktora gittim ultrasonda baktı göremedi düşük geçmişim ve çok erken olduğu için betaya bakmak istedi ve 715 çıktı iki gün sonra tekrar vermemi istedi ona göre bakıcaz dedi inanın bu değerlerden hiç anlamıyorum ama çokta merak ediyorum sizce düşük bir değer mi iki üç gün sonra ilerleme kaydedemeye bilir miyim de iyi düşünmek istiyorum ama bi yanım hep tedirgin herkese sağlık dolu günler diliyorum🌸