An53 Yani boğazınız şişebilir midenizi üşütebilirsiniz. Onun dışında yok ama soğuk içmek benim hemen mideme dokunuyor
Cosimaniehaus _b-e_ dışarda çok buzlu içecek tüketmemeye çalışın. Buzlarda çok bakteri üreyebiliyor. Çeşme suyundan kaynaklı ya da buzları elleriyle alıyorlar vs. Evinizde kendi yaptığınızın bi zararı olmaz tabii boğaz ağrısı dışında.
Kubraalp67 Resmen buz kemiriyorum her şeyin içine buz koyuyorum sadece aserdiğim şeyler genelde ya dondurma ya da buzlu şeyler oluyor 😅 bir şey olmaz merak etmeyin
elif475475 _b-e_ cipsten koladan paketli gıdalardan daha sağlıklıdır sormanıza gerek yok afiyet olsun 😁
06Canan _b-e_ ben sürekli buzlu soğuk şeyler içiyorum annem bebe kel olcak snn yüzünden diyor ablam ben 3 bebe doğurdum 3 ndede içtim kel fln olmadı annem medeni hastalanır diye diyor
Mikrofon0 _b-e_ ay ben buz yiyorum bir şey olmadı çok şükür hatta bademciklerim de şişme oldu onu da buz yiyerek geçirdim
Damlaozzz _b-e_ Elimden gelse avuçlucam bu sıcaklarda hele birde kahveyle nasıl gidiyor o buz missss 😅😅