metemom_ Bu gün tam 34 haftalık olduk şaka gibi gerçekten zaman hiç geçmiyor gibiyken şimdi sayılı günler kaldı hazırlıklar bitmek üzere şimdi bebek hediyelerine karar vermeye çalışıyorum önerilerinizi bekliyorum sizin hazırlıklar ne âlemde 😊
Betul-97 metemom_ Hiç hediye düşünmedim zaten alan herkes çöpe atıyor nişanımda minik sukulent çiçek almıştım ki hani çöpe gitmesin bakımı da zor değil diye. Bu aralarda akrabalarımla olaylar olduğu için kimsenin geleceğini düşünmüyorum mevlit yapsam mı onu bile bilmiyorum 😅😅
metemom_ Betul-97 bende magnet vs yerine çikolata lohusa şerbeti yapayım diyorum akrabalarım anıya değer vermez anca boğazlarına.😂
metemom_ Betul-97 şerbeti nerden alacak canım şekeri sayılıyor onu mu almak lazım yoksa karışım gibi bir şeyi var onu mu acaba
Mavisevgim metemom_ yarın da benim tam 34 hafta oluyor. Hastane çantam hazır ben süsleme hediye vs yapmiycam. Ama aşırı heyecan var ve daha isim bile bulamadık. Hiç bir ismi yakıştırmıyorum oğlum,bal oğlum diye seviyorum sadece 😅😅
esdemiralay metemom_ Ben hediyelik için trendyoldan asetat kapaklı kutu kolonya şişesi kurdele mum falan aldım kendim yapacağım hepsini. Sadece yakın akrabalara vereceğim gerisi bana getirsin artık benim vermeme gerek yoktur herhalde 😂
Merve_31 metemom_ hem çok var daha diyorum hemde az kaldı diyorum 29 haftaya girmek üzereyim🥲 hediyelik falan yaptırmayı düşünmüyorum kimse hak etmiyo zaten yeterince üzüldüm gebelik döneminde gelmesinler bileeee👌😂
metemom_ Merve_31 hamilelikte üzülmeyen var mıdır acaba ya herkes üzerimize geliyor 30. Haftadan sonrası hızlı geçiyor gibi geliyor bana 20. Haftalar bitmiyordu
Hulo2105 metemom_ ben kendim pleksi kutulardan aldım içine badem şekeri koyucam fazla değil 30 tane aldım zaten çok gelenimiz olmayacak Bu görseli örnek aldım içine mısır ipi aldım böyle sadece üstünde ayıcık olmayacak geri kalan aynı. Sticker yaptırdım bir de 🥲🌈