Zelisinbebegi Merhaba arkadaşlar bebeğimin bas çevresi 38 . Hafta çıktı ama bacakları kolları 36 diyolar başı büyuk mu oluyor aranızda yaşayanlar var mı
Sevcan62 Zelisinbebegi başı büyük olunca doğumu zor oluyor diye duydum ama en iyisini doktorunuz söyler