Merhabalar kızlar bi konuda bilgi almak istiyorum sizlerden bilgisi olan varsa destek olabilir normalde 32 haftada doğum iznine ayrılabılıyorsunuz diye biliyorum fakat Sana sağladığı 3 aylık iznin ödeneği için extra çalışabilir raporu alıp bir ay fazla Dan çalışmak zorunda mıyız yoksa zaten direk 32 haftada izne ayrılıncada faydalanabiliyor muyuz 🙄