Herkese hayirli günler bir sorum olacak benim benim adetim günü gecmez erken olurum uzun surer ama olurum bu ay 1 hafta geçti bütün gebelik belirtisi var ama 2 gün once kan tahlili yaptirdim negatif ama hala adet olamadim içimden bir seste hamile sin diyo anlayamadim 2 3 kusiden geç dollenme olursa kandada hemen cikmiyormus benim gibi bi durum yaşiyan varmi