sltn2686 Arkadaşlar daha 2 gün oldu doktora gidelide bugün sağ kasıgım böyle sancı giriyor ara ara normal mi sizce olmuyordu pek
numix Benim de o haftalara kadar hep kasık ağrım oluyordu doktorum rahim büyüdüğü için normal diyordu
Gebesasli Bende 13 haftayım bende de oluyor doktora sordum bir anda gelip gidiyorsa sorun yok dedi. Rahim büyüyormuş ve bebek bu hafta bir anda 5cm büyüyor o yüzden normal. Ama eğer gelip hemen geçmiyorsa doktora git cnm
Citirmom sltn2686 merhaba benim de aynı oluyor daha 9. Haftanın içindeyim normal miymiş doktorunuza sormuş muydunuz? Benim kontrolüm cuma günü soramadım henüz. Bugün başladı normalde yoktu sol tarafıma anlık sacı girip çıkıyo anlamıyotum ve korktum