Kızlar merhaba 37 haftadayım bebeğimin kafası aşağıya yeni indi doktor normal doğumda deneyebilirsin sezeryan da dedi fakat bir normal doğumla düşük yaptım o yüzden normal doğumdan çok korkuyorum kafama hep sezeryan daha iyi gibi geliyor sizce siz olsanız nasıl yapardınız fikrim belki değişmez ama normal doğum beni korkutuyor özelde yapacağım doğumu doktor benim tercihime bıraktı eşim çevrem hepsi diyor cesaretli ol normal doğum yap vs. Ama hiç aklıma yatmıyor normal doğum beni korkutuyor ya napacağım bilmiyorum 🥺