Mlsaa99 ben gebelıgım boyunca 1 kılo bile almadım ama beneğim çok saglıklı kılosu 1 hafta önde
Sabahları haslanmıs yumurta avalado(bu bebeğe en çok kılo alsıran besin buarada) peynir zeytin vs
Sonraki ögunlerımde de hep proteın agırlıklı beslendım pilav makarna kesınlıkle tuketmedım çok nadirdir yediğim salatayı sebzeyi bol tukettım
Fastfood aburcbur hazır içeçek hiç kullanmadım
Ara öğün ceviz fındık badem vs yedim benim sürecim böyle gecıyor 31 haftalıgım bu arada🌸