Elcingnc ![https://mutluresim.com/images/2024/07/10/z4Lfe0.jpeg] Doktor ikiz olabilir de dedi arada kaldık heycanlıyım sizce 5mm 5.haftada
Elru Elcingnc bende öyleydi canim 5 haftada gittim kese 10 du ikizmis meğer Sonraki kontrolde iki bebeğide gördük
Elcingnc Gizem1992 normalini demedi de büyük dedi internette baktım 2mm olması gerekiyormuş 5 haftalık bebek
Gizem1992 Şimdi baktm da biraz 6 haftalık 2-4 mm olur kese yazıyor benimde 7 mm fazla ozaman ikiz mi kız yoksa ayyy
Pamuk Gizem1992 Internette yazana bakmayın keseniz normal artık 6 hafta oluyorsunuz 2 4 mm olsa sağlıksız gebelik falan der doktor.Benim 6+1de 12 mm idi doktor ona bile biraz küçük dedi.
Gizem1992 Elcingnc Allah Allah bana öyle bişey demedi doktor ama çokta ilgisiz bir doktordu zaten acaba bizim haftamızda diğer hamişlerin keseleri kaç mm di sormak lazm hatta dur sorayım ☺️
Elcingnc Pamuk biz 5 mm diye internetten öyle yorduk çok erken ama dedi sanki iki kese var gibi göründü hatta banada öyle geldi ultrasonda yarın belli olcak bakalım şimdi 6+5 olcaz büyük ihtimal varsa da belli olur
Hilalsny Elcingnc maşallah benim 4+3 te 1664 çıktı beta hcg ve doktor bu haftaya göre normal dedi ikiz falan olabilir mi yüksek gibi dediğimde o kadar yüksek değil dedi. O yüzden merak ettim ilk başta değerlerden belli ediyormuş ya kendini