huysuz__ Ece-1987 estağfurullah bakarım tabi, burda bacağı kapatmış emin değilim kızı da andırıyor erkeğe de benziyo çıkıntısı🤷♀️diğer attığında erkek derim yani bilmiyorum 🥲
Ece-1987 huysuz__ 15+3 de özelde erkeğe benziyor dedi bugün 21+4 de kız dedi 2 kızım var hamdolsun inşallah Buda sağlıkla bir erkek evlat olur çok teşekkür ederim morel oldu bana 🥰
Laviniay Ece-1987 haftan büyük olduğu için ve perinatoloji söylediği için kız olma ihtimali yüksek. Siz yine de bir kez daha hala hiç cinsiyeti bilmiyormuş gibi öğrenin
Ece-1987 Laviniay bilmiyorum bu formda o kadar okudum ki son ana kadar erkek diyip kız olanı koz diyip erkek olanı bakalım ne olacak