Kızlar bugün 24 haftalık olduk . Şeker yüklemesi yaptırmak istiyorum ancak Beylikdüzü devlet hastanesinde yaptıran var mı? Nasıl bir süreç acaba randevu alıp direk gittikten sonra mı yapılıyor? Yoksa doktor mu yönlendiriyor kaçıncı haftamda gitmeliyim?