Şu anda 25 haftalık hamileyim ve bir kızım da var. Oğlum doğduğunda kızım tam 3 yaşında olacak. Bir bebek arabası daha alacağım mecburen ama sizce ikiz bebek arabası mı olmalı yoksa ayrı ayrı 2 araba mı? Kimseye muhtaç olmadan dışarı çıkabilmek istiyorum bu yüzden ikiz bebek arabası bakıyorum, aracım var . Ama ikiz arabayı kullanmak çok sıkıntı oluyor mu, bagaja zor mu sığar gibi sorularım var. Kullananlar ve 2 bebekli tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?