huysuz__ ağzın bal yesin emi.
Kız daha önce dile getirdim belki gördün 3 tane dünya güzelim var bir de yakışıklım olsun istiyorum Rabbım biliyor ya gönlümü.Saglıkla ve hayırla insaAllah Doktorda %70 erkek bebek dedi ama kesin olmadan kimseye demedim bende o moda giremiyorum.
Senin ve bir kaç arkadaşın metini çok duydum sorayım dedim işin rast gelsin