Mrvmrvmlh Kızlar selam devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezaryan yapıyolar mı hiç olan varmı aranızda
956733 Mrvmrvmlh merhaba, ben ilk kez sezeryen olacağım. İsteğe bağlı yapmıyorlar . Benim bebeğim makat geliş olduğu için sezeryen kararı verdi doktor.
Selma_yildiz Devlette isteğe bağlı oluyo mu bilmiyorum ama ben kendi sancımla gittim kanamam da vardı bebeğim iri çatal dar diye sezeryana alındım sanırım önemli bişey olmadan almıyolar sezeryana
Sevdanaz Hayır canım doktora bağlı ben çok korktuğumu kendimi kastığımı söyledim sağolsun benim doktorum kabul etti 35 haftamda gün verdi 38+6 da alacak