Kızlar uzun ama lütfen okuyun.. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim ters duruyor, 39+2 deyim. Dönsün diye egzersiz denedim fakat dönmedi. Bebeğimin ters olduğunu öğrenene kadar normal doğum düşünüyordum, ama sonra düşüncem değişti. Çünkü ayaklarıyla doğduğunda risk çok fazla. Türkiye’deki Bir çok profesörün görüşlerini dinledim, bebeğin bacakları veya omzu çıkabiliyormuş, bebek oksijensiz kalabiliyormuş, annenin ilk gebeliğiyse riske atmayıp sezeryan tercih ediliyormuş. Ben Fransa’da yaşıyorum doktorlarım normal doğuma zorluyorlar ama inanın içim hiç rahat değil. Sezeryandan yana hep kalbim, aklım. Biliyorum sezeryanın zorlukları var ama öncelik bebeğimin sağlığı her şeyi çekmeye razıyım yeter ki o iyi olsun diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? 🥲