Yoncatrk
22 +4 'üz bizz Sizler ne kadarlık oldunuz nasıl geçiyor hamileliliginiz Hareketlerini hissetmeye başladıniz mi 👼😇
Melosanne
21+6yız. Hareketli bi oğluş geliyor sanırım🐣
Zor bi hamilelik benimki ama olsun çok şükür bugünümüze :)
Gegimasal
Bizde 23 olduk bugün ile güzel geçiyor hamd olsun☺️ Bu haftalar tatile çıkacağız 27 haftalik ken döneceğiz bu aralarda baska test var mi acaba 🤔