Nznks gebelikten ilacı bıraktığım için mi o anksiyetik hallerim tutuyor ama onlara ek çok fazla baş dönmesi be mide bulantım oluyor.İlk gebeliğimde hiç olmamıştı belirtim bende anlayamadım gebelikten mi yoksa ilacı bir anda kestiğim için mi.1 buçuk yıldır düzenli kullanıyorum ilk gebeliğimde problemli bir doğum sürecim olmuştu ondan sonra kötü oldum zaten