umrumdadegil sezaryen olacak canım yara çıkmıştı bende geçmedi normal beklemeye gerek yok dedim geçse düşünebilirdim ama 1 haftadır ilerlemede yok gerilemede bebek çıkarken sürtünürse ona da geçme ihtimali vardı çünkü , geçen hafta çatı yapmıştı bugün son kez açıklık var mı diye baktı yokmuş biraz da darmış hayırlısı olsun inşallah