Hila canım bende kötülemiştim o hastaneyi çünkü 1cisi ablam doğum yaptı içinde gazlı bez unuttular sonra geri götürdüler içinden almak içim 2. Cisi ben kontrollere gittiğimde hamile kalmak için doktor sonuclarıma bakmadı adet olunca gel dedi ki ben hamileymişim ozmn kanamam vardı baska doktora göründüm o söyledi sen hamilr olduğunı biliyormusun diye ben de hayır doktor bakmadı sonucuma dedim ve ben 1 aylık hamileymişim adet oldum sanıp agrılarım vardı iğneler haplar kullandım dış gebelik geçirmeye başlmışım ve iç kanamayla ameliyata girdim sence neresini övebilirim bu hastanenim