Mkrrm Iyi aksamlar kızlar 6haftalik gebeyim canım kabak tatlısı istedi yedim internetten okudum dogurganligi attırdığı için ilk aylarda yenmemesi gerekiyomuş aranizda böyle bişey yaşayan varmi
Aysktr Mkrrm Aşırı tüketmediysen korkma birsey olmaz Allah’ın izniyle ama bence de yeme sen yine de ilk aylarını geçir sonra yersin cok seviyorsan
Aasibel Mkrrm ayy canım bu kadar abartmayın ya. Eskiden insanlar önüne ne gelirse yiyormuş internet mi vardı yani. Ye tabiki de öyle her gün her gün 1 kilo kabağı indirirsen midene o dediğin olur yani.
Busrababuz Mkrrm kuzum ben hamileliğimi geç öğrendim ve o ara neler yedim içtim bilmiyorum ama çok şükür hiç birşey olmadı kasma bu kadar kendini
Aysktr Mkrrm minnacık daha mucizen öğrenirsin yavaş yavaş yemeden araştırırsın zaten artık rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ne kadar evhamsız rahat oldun o kadar iyi ama inan öbür türlü gerçekten 9 ayda dokuz doğruyoruz 😄
Mkrrm Aysktr Amiin canım Allah razı olsun 🙏evet haklisin ama insan merak etmedende duramıyor açıkçası en iyisi merak etmiyor gibi davranmak