Cagla96 Merhabalar, bebek arabası arayışı içindeyim, kendi aracımız yok. Sizce puset yüzde yüz gerekli bir sey mi? Tam yatar kabin tipi bebek arabası yeterli olmaz mı? Kendi aracı olanlar için tabiki puset şart ama ben emin olamıyorum. Fikirlerinize açığım
Churcill Cagla96 ilk başlarda biraz eciş bücüş duruyolar bence bunu en iyi destekleyen şey puset. Anne karnında yumulmuş bi şekilde durdukları için o ortamı arıyolar. Bide pusetin muhafazası iyi oluyo bence yani sadece araba için değil normalde gezdirirken de iyi oluyo. Şart mı derseniz değişir yani olmadan da olur heralde. Eğer kabin alacaksanız da çift yönlü olsun derim
Sydaglsen Cagla96 araç olmayabilirde evden çıkarken puset yoksa bebeği neyde taşıyacaksınız bi yere giderken o sorun var
BabyAta Churcill evet buna katılıyorum benim oğlum 2 buçuk aylık pusete bayılıyor hep iki büklüm durmak istiyor 😂 salıncakta uyuyor falan. Kabin boy ile rahat edemezsiniz ama toplu taşımada da pusetli arabalar çok zorluk bilemiyorum Ben pusetli tercih ettim kendi arabamız olduğu için ama toplu taşımaya binemem asansörsüz bir yere gidemem mesela