Yelizbck ben 2 takım gecelik 2 takım pijama aldim esktra 1 gecelik 1 de alt pijama koydum ve sezaryen oldum gecelik istememe rağmen giydirtmediler. Ve doğum sonrası evet yaklaşık bir saat tir tir titredim dişlerim birbirine vuruyodu allah'tan takımlarından birinin sabahligi epey kalindi kalın birşey bulunsun yaninda