30 haftalık hamileyim ve grip oldum sanırım.Bogazım,burnum tıkandı ve kuruyor ateşim çıkmaya başladı ve kasıklarımda ağrı var uyandığından beri.Bebegim hareket ediyor o yönden çok şükür rahatım da evde neler yapabilirim önerileriniz var mı? Acile gitsem parol serum takılırmış sadece en son çare gideceğim de doğal yolla bir şeyler yapabilir miyim diye sormak istedim 🥹😔