5+6 gebeyim. Bu ikinci gebeliğim ilki düşük olmuştu. 5+0 da gebelik kesem 4.2 mm di. Sonra lekelenmelerim başladı. Bugün 5+6 gittim kesem 5.7 mm olmuş çok büyümemiş. Yolk kesesini gördü. Lekelenmelerim var doktor kesenin sınırları düzensiz olabilir dedi. Yolk kesesinin olması iyi birşey dedi sağlıklı olmasının bir işareti dedi. Ama kesenin çok gelişmemesi kese sınırlarından emin olmaması. Bir hafta sonra gel öyle netleştirelim durumu dedi. Kendimi o kadar çaresiz güçsüz hissediyorum ki. Allaha sığınıyorum. Rabbim ne isterse o olur. Böyle olup güzel ilerleyen gebelikler var mı bana umut olması için 🙏🏻