Demirsmom bana da pıhtı attığı için riskli anne olduğumdan ötürü perinatologa yönlendirdiler. Gebe polikliniklerinde ultrason cihazlari falan daha basit oluyor, perinatologlarin cihazları herşeyi daha detaylı görüyor ve daha çok vaka gördükleri için daha iyi bakıyorlar. Sizin için daha iyi olur, öyle düşünün, bebeğin zayıf olması sağlıksız olması anlamına gelmez (ki bence çok da zayıf değil) , haftaniz da gayet iyi. İçinizi ferah tutun. Dualarım sizinle 🙏🏻