Kızlar merhabalar ikinci gebeliğim bu sefer göbek deliğimin hemen üstünde bi şişlik var ara arada acıyordu dün akşam doktoruma mesaj attım fıtıklaşma olabilir geldiğinde detaylı bakarız dedi başına gelen var mı normal doğuma engel midir merak ediyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi