Turgay şenere gittim 1500 tl verdim 40 dk baktı bi sorun olmadığından mı bilmiyorum ama çok da bişey anlamadık yani cd veriyor bi sürü foto veriyor dediler o da yoktu bi yüzünün fotosunu verdi bide yüzünü gösterirken biz videoya çektik o kadar. Tabii görüntü almak vs önemli değil ama devlete gitsem ne farkı vardı diye düşündüm