Miraysnck Kızlar sezeryan doğum hakkında şunu yapın, şöyle oluyor vs tarzı önerebileceğiniz fikirler ya da Öneriler var mı acaba ?
Yazmelegi_ Miraysnck genel oldum Temmuz sonunda doğum yaptım ama yine de yanıma yelek aldım hastane içi serindi ve kayısı hoşafı aldım gazı rahat çıkarmak için onun yanı sıra bol bol yürü çünkü yürüdükçe açılıyorsun
Astrotuba Miraysnck en iyisi doğum sonrası yürüyüş ve gaz çıkarmak. Gaz çıkınca çok rahatlıyorsun, ağrıların hafifliyor. Gaz çıkarıcı şeyler içebilirsiniz 😊
ayanarta1 Miraysnck ben ameliyat oldum deyip salma sakin kendini ağrı da olsa yürü ne kadar yürüyüş o kadar çabuk iyileşme demek