Fts3333 umuut bende özele gidiom şimdi sen böle konuşunca korktum yani bnde akıntı falan yok ama orası mantar olmuş acayip şekilde içi kaşınıo yanıo 1500 TL ilaç kullandım öncekine göre bi tık iyi sadece yani sizde akıntı oluo mudu
Fts3333 umuut buda kötü bişi işte insan nereden bilecekki enfeksiyon var baksana hiç bi belirti yok diyorsunuz bu daha kötü
Fts3333 umuut ha alttan muane ile gözüküyor öyle mi bnm Dr geçmezse gel alttan muane edelim dedi yani ultrasonla mı bakacaklar acaba
umuut Fts3333 ben hamile iken üstten bakıyordu hep üsten bakınca bebekle görünüyor sonra 40 gün geçti bebeğimin kayıbının üstünden dr altan baktı ve çok artmış dedi 1 haftalık ağır antibiyotik ve fitil verdi 1 hafta sonra gittim üstten baktı bitmiş dedi
Fts3333 umuut şimdi geldim dayanamdım banada alttan baktılar tahlil aldılar sonuç bekliyorum ağır bi şekilde yanma kaşıntı var