Fatmanur12345 Kızlar bir sorum olucak poslarımı gören olmuştur testi ilk yaptım 4 dk silik çıktı ama kurudukça gitti bunu yaşayan varmi öyle olup gebe olan
Fatmanur12345 Fatmanur12345 bu durumu yaşayan. Yokmuş kızlar yardımcı olur musunuz bana aklında kaldı test haftaya yine yapıcam barsa daha koyu olur herhalde
Gkce18 Fatmanur12345 Fatmanur12345 adetine daha varmı canım ? Birde atabilirsen testi burayada atabilir misin bakalım
Mzzz Fatmanur12345 canım sende adetin biter bitmez test yapmaya başlamışsın neredeyse önemli olan ilişkinin ne zaman olduğu değil yumurtlamanın ne zaman oldu muhtemelen yumurtlamayı bu sıralar görüyorsun dur yani bu şekilde kendini strese sokarsan malesef olacağı varsada olmaz