Sefanurtk Neredeyse 15 tane test yaptım ve bunun 11 tanesi 2 cizgi ve 2. Çizgi silik bugün sabah yaptığım test öncekilere nazaran biraz daha koyulaşmaya başlamış
Fundaaaaa Sefanurtk bir 5-10 tane daha yapsaydınız 😁 11 çift çizgiyle sizi kan vermeye uğurlayalım benceeeee 🤰🏼👼🏻
Gunduzanne Sefanurtk akşam acilde bile kan verip öğrenebilirsin bilinmezlikle yaşama ki ona göre beslenmeye başla.
Betul-97 Sefanurtk 15 tane test yapma gereği neden duydunuz bir kan tahlili verecektiniz o da pozitif çıkarsa 2 günde 1 tekrarlayıp sağlıklı bir şekilde artışı olacak mı ona bakacaktınız
Sefanurtk Evet cevaplıyorum 4 günde yaptım o kadar testi 1 günde değil ve kan verdim bugün ve sonuç 0.20 yani gebelik yok test bozuk
Sefanurtk efgoksen first test önünde gebe kadın var pembeli sarılı bir test almayın ben normalde freely kullanıyorum ve memnundum internetten freely diye aldım başka yolladılar
ipeklinaismom Sefanurtk bı kaç gün daha bekle benimde ilk testte silik çizgi ydi kan verdim yoktu betam sonradan yükseldi
efgoksen Sefanurtk bende freely marka yaptım baya silikde olsa bir çizgi görüyorum telefonda cok net göstermiyor ama emin olamadım
Sefanurtk efgoksen freely marka da oğlumu öğrenmiştim sürekli kullanırım o markayı ve hiç yanlış sonuç vermedi 1 tane koyu ve yanında hafif silik varsa gebelik vardır