Ftmaa28 Kızlar gece emzirmeye kalltıgınızda gece lambası kullandınız mı komple odanın ışığını açmamak için alıp almamak da kararsız kaldım 101e çok güzel ledli gece lambaları gelmiş
06Canan Ftmaa28 ben kullanıyorum hala kızım 4 buçuk yaşında flaşı birden açınca daha çok rahatsız oluyorduk
Hulo2105 Ftmaa28 ben ışıklı dönence aldım tavana hem ışık vuruyor hem yıldızlı oluyor güzel aydınlığı var ne çok ne az
Enfal_06 Ftmaa28 bizim tuz gece lambası var ışığı çok az göze vurmuyor ışığı kırmızıya yakın renk olarak onu açık bırakırım geceleri
ipeklinaismom Ftmaa28 gözünü almasın normal zamanda ışığa bakmaya çalışmasın bizde dikkat ettik gözünde kayma olur sürekli biyere odaklanirsa diye