Eda07 Kızlar 5+5 günlük gebeyim birkaç kez de bu konuyu sordum progestan kullanıyorum be kahve rengi akıntım hala devam ediyor doktoru aradım pembe yada kırmızı olmadığı sürece sorun yok dedi ama böyle olması normal mi bebeğime birsey olacak diye çok korkuyorum 😔
Glyctkl Benim de aynı sekılde devam ediyor hatta 7. Haftamda cok yoğun pıhtılı kan bile gelmişti çok şükür bebek iyiydi ona rağmen kanama alanım olduğunu söyledi doktor. O kahverengi gelme Şebebi de bebeğin büyüdüğü için geliyormuş ama 3 ay dikkat etmek gerekiyor. 9 hafta olmama az kaldı doktor bana da öyle dedi. Olabilirmiş Doğuma kadar gelen var hatta. Korkma. Allah büyüktür. İnşallah birşey olmaz. Dua edelim. 🙏🏼
Eda07 Glyctkl insallah çok üzülüyorum dinlenmek istediğim zaman falan abartma iste ne olacak allah verdiyse ne yapsanda birsey olmaz falan diyorlar sürekli ağlamak istiyorum