Busee-ars
havlu(duş aldım)
3takım pijama kendime(2günde hepsini giydim)
Sudan etkilenmeyecek terlik (sıcak duş aldım rahat ettim terliklerimle ıslandı derdi olmadı)
Depend(suyumu patlattıkları içğn devamlı akıntı oluyordu hem doğumdan önce hem doğumdan sonra çok rahat ettim)
Çorap(ayaklar üşüyebiliyor)
Bebeğime 4 takım (zıbınıyla eldiveniyle şapkasıyla tam) 1ini kilitli poşete koydum hemşireye gitti
Müslin 2tane (yatağının altına serdim birini diğerini hemşireye verdik, kundak yaptım)
Bez
Büyük kare pamuk(mekonyumlu kaka en iyi pamukla temizleniyor)
Veririm diyorsanız emzik
İlk emzirirken göğüs hassaslaşıuor yumuşak ve rahat sütyen
Alt çamaşır depend kullandığım için lazım olmadı
Hediyelik yaptırdıysanız onları unutmayın
Ve fotoğrafçı tutmasanız bile hatıra çekilmeyi unutmayın
Az ve öz çantam 😍🥰
Doğum yapalı 2yıl oldu muhakkak unuttuklarım da vardır